lördag 14 juli 2012

Då jag har utlovat att snacka lite....

riktig mat så ska vi inte rikta in oss enbart på LCHF. 

Jag satt och bläddrade på Appstore igår kväll. Det jag hittade var en ny app vid namn Gårdsbutiker 2012. Jag har inte ännu prövat den men det enda omdömet som återfanns på Appstore talade gott om den. Det kan självklart vara tillverkaren själv som valt att höja sin egen app till skyarna så ni får helt enkelt bilda er en egen uppfattning. Den finns även till Android för er som har det.


Detta får ses som ett ypperligt tillfälle för att hitta den där undangömda gårdsbutiken med den där hängmörade biffen, som egentligen är alldeles för dyr, men som bara ska inhandlas ändå, du är värd den där köttbiten. Jag gillar småskalig produktion trots att jag har dålig koll på vilka alternativ som finns omkring mig.

Nu skall appen laddas ner och närområdet scannas efter bra gårdsbutiker. Rapportera gärna i kommentarerna hur ni upplever appen.

Väl mött
/Andreas Ö



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar